Szybkie i skuteczne odchudzanie

Żyjemy w czasach, w których zewsząd otaczają nas zdjęcia bardzo szczupłych modelek i celebrytek. W mediach kształtowany jest ideał kobiety o bardzo szczupłej sylwetce, często wręcz bardzo chudej. Widzimy wyretuszowane zdjęcia na billboardach ulicznych, w reklamach w gazetach i w telewizji, a na wybiegach, mimo obietnic wprowadzenia zmian, dalej królują kościste dziewczyny. Tak samo wszystkie aktorki i celebrytki promują bycie szczupłym. Prąd ten nasilił się także z rosnącą popularnością Ewy Chodakowskiej i Anny Lewandowskiej, które może i promują zdrowy styl życia, ale także przeraźliwie chudą sylwetkę. Prowadzi to do wielu zaburzeń odżywienia jak bulimia czy anoreksja. Problem ten dotyczy kobiet w każdym wieku, od nastoletnich dziewczynek, przez młode dorosłe kobiety, aż do starszych pań. Problem dotyczy również panów i chłopców, którzy aby być akceptowani muszą mieć wymarzoną wyciętą i wyrzeźbioną sylwetkę? Tylko jak schudnąć aby było to skuteczne i nie odbiorę się zbytnio na naszym zdrowiu? Jeżeli chcesz poznać sposób na szybkie i skuteczne odchudzanie to przeczytaj artykuł.

Może to już wiesz, a może Cię zaskoczę, ale szybkie i skuteczne odchudzanie powinieneś zacząć od prawidłowej i wystarczającej ilości zdrowego snu każdej nocy. Czy zauważyłeś, że kiedy jesteś niewyspany to nie tylko więcej posiadasz między posiłkami, ale także ogólnie więcej jesz? Spróbuj a zobaczysz, że zdrowy sen przyniesie różnice. Wyspany organizm nie będzie odczuwał żadnych niedoborów energii i nie będzie się wtedy upominał o słodkie jedzenie. Jest to jeden z kroków do ściągnięcia zgrabnej sylwetki szybko i skutecznie. Pamiętaj, aby wyliczyć sobie w jakiej fazie snu powinieneś wstawać, aby być wysypanym, a przed samym snem wywietrzniki pomieszczenie, w którym śpisz, a będzie ci łatwiej osiągnąć głęboki sen i satysfakcję z niego.

Każdy wie, że żeby schudnąć nie wystarczy też tylko dieta, ale należy połączyć dietę z wysiłkiem fizycznym. Wysiłek fizyczny nie tylko sprawi, że będziemy zdrowsi i bardziej szczęśliwi za sprawą endorfin, ale żadna też o nasze ciało i sprawi, że obwód naszego brzucha się zmniejszy, pupa będzie uniesioną, skóra gładka, elastyczna i jędrna i nie będzie nieestetycznie zwisać z naszego ciała po procesie intensywnego odchudzania. Ćwiczyć można zarówno w domu, jak i na dworze czy na siłowni. Wystarczą 3 regularne treningi w ciągu tygodnia, aby zobaczyć pierwsze efekty. Ćwiczenia kardiolog pomogą nam spalić tkankę tłuszczową, natomiast ćwiczenia siłowe pomogą nam wyrzeźbić nasze ciało i nadać mu pięknego kształtu. Dodatkowo dzięki ćwiczeniom siłowym rozbudowujemy nasze mięśnie, które mają większy metabolizm niż nasza tkanka tłuszczową, dzięki czemu możemy więcej zjeść. Ćwiczenia kardiolog to między innymi bieganie, jazda na rowerze czy aerobik. Spacery w szybkim tempie lub nordic walking również zaliczają się do ćwiczeń. Aby spalić tkankę tłuszczową należy wykonywać ćwiczenia cardio przez minimum trzydzieści minut, nieprzerwanie.

Każdy z nas też wie, że brzucha nie robi się na siłowni, lecz w kuchni. Za wygląd naszego ciała aż w siedemdziesięciu procentach odpowiada nasza dieta, to ile jemy i co jemy. Warto więc zwrócić uwagę na swoje żywieniowe przyzwyczajenia i trochę pozmieniać. Należy zrezygnować z przetworzonej żywności, wszelkiego jedzenia typu fast food, słodyczy, słonych przekąsek, słodkich napojów i napojów energetycznych. Aby ograniczyć dzienne spożycie cukru warto też przestać słodzić swoje napoje, jak kawa czy herbata. Zamiast smażonego jedzenia możemy spożywać jedzenie gotowane, pieczone bez dodatków tłuszczu lub gotowane na parze. Do swojej diety należy włączyć spora ilość warzyw i owoców, które są świetnym i zdrowym źródłem błonnika, witamin i minerałów. Owoce mogą nam także zastąpić słodycze, chociaż zawierają fruktozę, więc też należy się pilnować i nie spożywać ich za dużo. Do swojej diety warto również włączyć wszelki kasze i zastąpić nimi biały makaron, zwłaszcza wysokojajeczny, który jest bardzo kaloryczny. Warto też białe pieczywo zastąpić pieczywem pełnoziarnistym albo żytnim. Można też spróbować chleba z samych ziaren, który jest bardzo zdrowy i sycący.

Proces odchudzania możemy również wspomóc od wewnątrz, środkami dostępnymi w drogeriach, aptekach i sklepach dla sportowców. Możesz sięgnąć po l-karnitynę, która je tylko dodaje energii i daje kopa do treningu, ale wspomaga spalanie tłuszczu podczas treningu. Przynosi zaskakujące rezultaty. W aptekach dostępne są też preparaty chromu, które ograniczają chęć na słodkie. Dzięki temu ograniczysz ilość spożywanych słodyczy, a co za tym idzie kalorii. Preparaty z kofeina dostępne w sklepach również podkręcają tempo metabolizmu i wspomagają utratę tkanki tłuszczowej. Dla osób z cukrzyca, które walczą z otyłością, w aptekach jest dostępny lek metformina, ale tylko na receptę. Dodatkowo odchudzanie warto wspomóc wypinaniem dużej ilości wody oraz zabiegami na ciało, jak choćby używanie balsamów wyszczuplających, sauny, lipolizy iniekcyjnej czy zabiegów u kosmetologa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *